Oila bolalardan, Bahor martdan, ta’mirlash esa Ustabor dan boshlanadi...Bu bahorning kelishi esa juda alohida uzoq kutildi. Biz qattiq sovuqqotganligimizda emas, balki qishning tamom bo‘lishi 18-halqaro ko‘rgazma UzBuild 2017 ochilishi bilan bildirildi. U yerda bizning kompaniyamiz axborot hamkori sifatida ishtirok etdi.
Yetakchi halqaro ko‘rgazma «Qurilish UzBuild Tashkent 2017» an’anaviy holda O‘zbekistonning eng zamonaviy ko‘rgazma - Uzekspomarkaz devorlarida bo‘lib o‘tdi. Har yili bu yerda butun O‘zbekiston, uzoq va yaqin horijning qurilish industriyasining vakillari aloqalarni kengaytirish, hamkorlar bilan uchrashish, mijozlarni qidirish va yangi shartnomalar imzolash maqsadida yig‘iladilar. Ko‘rgazmaning ommabopligi va keng ko‘lamliligi yana shu bilan shartlanganki ishtirokchilar potensial hamkorlar va istemolchilarga o‘zlarining mahsulotlarini namoyish etish, ularning ustunliklari, xarakteristikalari haqida gapirib berish imkoniyatiga ega bo‘ladilar... Umuman olganda, prezentatsiya o‘tkazilish vaqtida o‘zining mahsulotlarini faol reklama qilishdir.
3 kun davomida, 1 martdan 3 martgacha ko‘rgazmada mutaxassis-distribyuterlar, dilerlar, arxitektor-dizaynerlar, qurilish tashkilotlari, savdo-sotiq tizimlari vakillari, OAV vakillari va ko‘rgazmalarga borishni yoqtiruvchilar ishtirok etishdi.
Bu yilgi masshtabli tadbirda 20 davlatdan 200 kompaniyalar ishtirok etishdi. Shub o‘tish zarurki, mehmonlar geografiyasi taa’surot qoldirdi. Avstriya, Belgiya, Germaniya, Daniya, Hindiston, Eron. Italiya, Qzog‘iston, Xitoy, BAA, Polsha, Rossiya, AQSh, Turkiya, O‘zbekiston, Ukraina, Finlandiya, Chexiya, Janubiy Koreya va Yaponiya jahon ishlab chiqaruvchilari o‘z mahsulotlarini taqdim etdilar.
Kiraverish oldida bosh bezak bo‘lib bizning nazarimizda – Ustabor banneri bo‘ldi. Kompaniya vakillari bizning kamtarin emasligimiz uchun kechirishsi, ularning bannerlari ham ko‘rgazma paviloniga kiraverishni shunday bezatib turdi.
Ko‘rgazma vaqtida biz qiziqarli konkurs tashkil etdik va unda ishtirok etish ishtiyoqi bo‘lganlar kutilmaganda ko‘p bo‘ldi. Konkurs shartlari uncha murakkab edi – mobil telefonga rasmiy ilova Ustabor ilovasini o‘rnatish xolos. Aniqlanishicha do‘stona kompaniyada ilovani ko‘chirish qiziqarli bo‘lar ekan. Qimmatli krujka – sovrin birovning qo‘lida bo‘lib qolishi mumkinki, kimning tezligi va shu bilan birga mobil tezligi ham yuqori bo‘lsa shunga nasib etadi. Shuning uchun ham bizning ishtirokchilarga shoshilish kerak bo‘ldi. Afsuski, sovrinlar, Ustabor bilan birgalikda choy yoki kofe ichishga da’vo qiluvchilardek uncha ko‘p emas edi.)))
Bizning oq kaskadagi go‘zal modellarimiz bilan selfi ishqibozlari orasida katta muvaffaqiyat qozondilar. Shu o‘rinda etish joyizki, bunday kaskalarga egalik qilishga nomzodlar kam emas edi, ammo bu bosh kiyimi prezent sifatida qaralmagan (uzr so‘raymiz, bunday shov-shuv ko‘tarilishi ko‘zda tutilmagan edi), shuning uchun barcha xoxlovchilar kaskada fotosuratga tushdilar. Shu o‘rinda, biz o‘ylab ko‘rib shunday xulosaga keldikki yaqin vaqtda Ustabor “mo‘ji’aviy kaska”larni o‘ynalishini tashkil etamiz.
Ayniqsa vatandoshlarning baxtli yuzlarini ko‘rish qanchalar ta’sirli va barcha mahalliy ishlab chiqaruvchilar-ishtirokchilar va oddiy tashrif buyuruvchilar Ustabor bilan tanish va hattoki iltifot bilan biz haqimizda ko‘ngilli mulohazalar qoldirdilar. Ularga biz uchun qimmatli bo‘lgan yosh kompaniya uchundek o‘z mulohazalarini bildirish uchun vaqt topganliklari va bildirgan mulohazalari uchun rahmat )))
Bu mulohazalar bilan bizning obunachilarimiz bilan bo‘lishishga shoshilamiz:
Ergashev Djaxongir, «Zetomaksimum» kompaniyasining marketing bo‘limi boshlig‘i (Mozaykali plitka)
O‘ylashimcha Sizning ustalar portalingiz buyurtmachi va ijrochi orasida muloqotning samarali zanjiri hisoblanasiz. Qurilish bozori esa doimiy muloqot va oldinga intilishni talab etadi. Ustabor maydonchasida istemolchiga noyob imkoniyatli o‘z ishinining ustasi bo‘lgan mutaxassislarni topish va ularni topishga kam harajat, minimum vaqt va zo‘riqishlarsiz imkoniyatlar taqdim etilgan. Sizning loyihangizga ko‘proq xursand bo‘lgan istemolchilarni bo‘lishini istagini bildirmoqchiman.
Maxkamov G‘ulomjon, «Azia Building Technologies» kompaniyasining savdo-sotiqlar bo‘yicha menedjeri (Mayolika)
Saytingizda tez-tez bo‘lib turaman. Etib o‘tishim o‘rinli bo‘ladi, uncha uzoq vaqt bo‘lmadi Ustabor xizmatlaridan foydalanganman. Resursdan foydalanish qulayligi yuqori darajada.
Nafisa, «Golden House» proyekti menedjeri (Ko‘chmas mulk)
Ustabor proyektini juda ijobiy baholayman. Unda ustalarni topish ehtimolligi boshqa maydonchalarga qaraganda ancha kattaroq. Men kabi istemolchi uchun bu juda qulay, qayerdadir zudlik tartibida aloqalarni qidirish, masalan, elektriklarni. Oddiygina saytga kirib kerakli mutaxassisni topish osondir.
Shakirov Djamshid, «Akfa» sotuvlar bo‘yicha menedjer (Deraza, romlar)
Birinchi bor Ustabor reklamasini metroda ko‘rdim. Ayni vaqtda ta’mirlash olib borayotgan va santexnika bo‘yicha mutaxasisni qidirayotgan edim. Saytdan foydalanib ko‘rishga qaror qildim va bunday tanishuvdan afsus chekmadim. Avvalobor shunga ahamiyat berdimki – saytning a’lo dizayni va qulay interfeysi. Ro‘yhatdan o‘tish uchun kompyuter geniyi bo‘lish shart emas, barchasi oddiy va tushunarli, oson va erishsa bo‘ladigandir. Bu yerda usta qidirish uchun qulay sharoitlardir.
Bo‘lib o‘tgan ko‘rgazma xulosasi – optimistik: biz o‘z ishimiz bo‘yicha juda ko‘p ijobiy mulohazalar oldik, batafsil fotohisobotni esa bu yerda ... ko‘ring